Cribs!

Hey y'all. Welcome to our gangsta-crib. (övers. Hejsan. Stig in i vårt skurk-hem)

***********

Det är ett väldigt svårt jobb att skildra ett hem när man har en begränsad begåvning för att ta bilder.

Därför vill jag varna känsliga läsare för att bilderna kan avvika från Elle interiörs standard.

Here goes:



Bilden tagen från hallen genom vardagsrum. Ni anar TDK skylten och motorvägen i bakgrunden. TDK.. undras hur många kassettband de tillverkar per år? Soffan är av fabrikatet "DIKEA" i versionen "Concrete comfort" men en unik feature; den formas inte efter kroppen, kroppen formas efter den! Häftigt!



Köket. This is where the magic happens
(PS: vänstra mojängen är steriliseringsgrejen)





Master bedroom: Vårt fönster mot staden.



Lägenhetens olika devices övervakas från en användarvänlig kommandocentral.



Fin-toan: Ganska nöjd med bilden. Ser pimpad ut.



Utsikten från vardagsrummet dagtid. Prickarna där nere är personer. Jag brukar titta på dem ibland. De är lustiga, människorna.



Utsikten från sängen på morgonen. Min nya favoritstund! Man ser parken i förgrunden.



Grannen hänger tvätt. Hej grannen!



Det bästa med Shanghai är att man får nya bekantskaper varje dag. Här jag och en polare på innergården.

Now, get out of here!

Nästa gång till väsentligheterna. Maten. Maten. Maten.


Kommentarer
Postat av: Tommy

Verkar vara ett schysst place.

Får det rum ett par gympadojjor i steriliseringsgrejen?

2011-02-02 @ 07:55:17
Postat av: Sandstedt

Kul med lite uppdatering och bilder, manöverpanelen ser ju intressant ut...undrar varför den högra är skild från de andra, känns farligt..

2011-02-02 @ 08:58:16
Postat av: Karin

Du är rolig du Martin!

2011-02-02 @ 09:38:21
Postat av: Martin

Tommy: Skicka skorna. Jag har kollat måtten.

2011-02-02 @ 13:11:59
Postat av: Lina

Hhahahhaa va du e rolig! Ser superfint ut ju! Men jag hajar fortfarande inte vad steriliseringsmojängen e för nåt???

Hälsa grannen o katten!

GOTT NYTT ÅR!!!!! Xin nian hao!!!

2011-02-02 @ 15:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0