Samma, samma, men lite annorlunda

Här är det egentligen inte så olikt det Sverige man är van vid. Med det är de där små sköna skillnaderna som i sig är värda en resa.

Sprang på några goingar igår:

 

De är i allmänhet grymt duktiga på sömn här. När helst det ges tillfälle, som på moppen t. ex, sovs det.



På promenad i Peoples park. Strikt policy att "Children below 1,2 meters and mental patients must be accompanied". Så klart.



Jag blev mycket nyfiken på detta lilla bås i gamla stan. Där fanns i tur och ordning: "Chestnuts", "Rings", "Lottery", "Candied apple", "Fortune teller", "Hairy monkey" och "Drawing by hand"....HAIRY MONKEY?? Jag är mycket nyfiken och har bestämt mig för att gå tillbaka och se om den håriga lilla apan sitter kvar i båset.


Kommentarer
Postat av: Tommy

Postat av: Martin

Oh shepard, my shepard.

2011-02-06 @ 16:07:20
Postat av: Katrin, Magnus & Amanda

Hej kära vänner!

Vad glada vi blev när Karin skrivit på Lenas facebook att ni hade en blogg :-) Har tänkt maila till er för längesen men har inte blivit av. Ska bli så roligt att följa eran lilla resa.

Här i Sverige är det bara fint. Amanda har typ börjat krypa :-) Hoppas vi ses snart!

Kramar i massor

2011-02-06 @ 21:22:09
Postat av: Karin

Martin, jag tycker att du ska blogga lite från ditt jobb!

2011-02-07 @ 16:14:22
Postat av: Lena

Katrin, Magnus och Amanda va roligt! Kryp hit vettja!

2011-02-08 @ 10:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0