Inatt klockan 05:38

Sover djupt. Det ar torsdag natt. Nagot vasnas..

Vi vaknar med ett ryck. (Hjartklappning) Vad hander?? Det ar telefonen! Det ringer!? Fran Sverige mitt i natten!?? (Annu mer hjartklappning) Svarar:

Okand: *skrammel och skrik* (orsakar om mojligt ANNU mer hjartklappning)

Jag: - HALLA..?

Syster: - Heeeeej!!

Jag: - Grrrrr...

Syster: - Bli inte arg nu, jag vet att det ar sent, men du maste lyssna pa detta.

Jag: - ??

Syster: - Det ar Judas Priests allra sista Sverigespelning! Lyssna!

Jag: *lagger pa*


Det skrammande ar ju nar man tanker pa sekunderna innan man tar beslutet att ringa: Hmm.. ska jag ringa? Det ar ju natt i Kina.. hmm.. Nej, det gar ju inte.. Eller jo forresten, kanske anda, det ar ju Judas Priests ALLRA sista Sverigespelning.. Jag ringer!

Till min kara lillasyster: Ibland far du en ormbunke att framsta som bade intelligent, valtajmad och analytisk.

Bifogar bild pa ormbunke:



Fotnot: For att till fullo forsta detta absurda samtal vill jag papeka att jag inte har nagon som helst relation till Judas Priest. Kan antagligen inte namna en lat de gjort, och har aldrig kunnat.  

 

Kommentarer
Postat av: Tommy

Dom har gjort en låt som heter Screaming for vengeance. Kanske passande här ;o)

2011-06-10 @ 03:43:37
Postat av: Martin

Tack for tipset, Tommy.

2011-06-10 @ 05:39:19
Postat av: Lina

bwahahhahahaha alltså hallå jag va ju omtänksam...kanske skulle väntat till Ozzy spelade igår istället...

2011-06-12 @ 16:18:50
Postat av: Annicka Elm

HAHHAHAHHA!!! jag skrattade hogt pa jobbet nu!

2011-06-15 @ 22:56:28
Postat av: Sofia

Haha, först trodde jag det var Lena som skrivit, vilket hade inneburit att det var Karin som var systern och då hade det varit ÄNNU mer absurt : )

Det ser ut som om ni har det bra! Fortsätt med det!

Kram

2011-06-16 @ 11:36:26
Postat av: Petra Granstedt

Goddag! vad rolig dina poster verkar vara! kommer definitivt läsa din blogg lite mer. :p Hoppas du har en kul vardag =P

2011-06-29 @ 16:24:10
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0