April April

I Sverige har ni inte hunnit vakna ännu. Här har jag redan dragit årets första aprilskämt. Redan klockan 06:40 i morse var jag i skojartagen.
 
Jag: Har du kollat ut?
Martin: Vaddå?
Jag: Det har snöat.
Martin: Skämtar du?!
 
Ehhh... Här var jag nära att komma av mig. Tappa det helt. Men jag hämtade mig snabbt och svarade kallt:
 
-Kolla själv.
 
När gardinerna drogs isär och det visade sig att det egentligen såg ut så här ute fick jag äntligen tjoa APRIL APRIL!
 
 
 
Mjeeheeehee....
 
Förlåt. Ni kanske inte uppskattade det här skämtet lika mycket i Sverige.
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann

hahaha - möjligtvis "snöar" det blomblad om ett tag : )

2013-04-01 @ 10:29:04
Postat av: Monica o Calle

Magnoliorna slår nästan körsbärsträden i Tokyo!! Man blir helt avundsjuk!! Hörde igår att kylan ska hålla sitt grepp om oss till den 15/4....vad de vet nu. Brrrr... vi har iallafall sol numera även om det är kallt och is på Vättern.

2013-04-01 @ 19:16:21
Postat av: malinmaskmongo

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha Uppskattat i sverige? But of course,Mitt tidigare hat mildras av bara vetskapen att en av er ett litet tag fick känna på samma oro vi har varje morgon innan vintern helt släpper taget för våren här I Sverige... mohahahahahahahahahaha.
Avslutar som det mest störiga på FB just nu #Lycklig chey
varför chey? Är tjej jobbigare att skriva? Sist jag kollade var det exakt lika många bokstäver, bara att en del är ovanligare...och de är inte i tjej... kanske börjar man bli gammal...)

2013-04-02 @ 14:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0