Håkan

Det har ar Hakan. Han bor i var damm. Vi beslutade oss for att gora en kort intervju med honom:





Lena: Hej du. Har du tid en stund?

Hakan: Ledsen, simmar. Kanske senare.

Lena: Bara en kortis?

Hakan: Wuz up?

Lena: Forlat?

Hakan: Hur hanger det, liksom?

Lena: Ehh.. bra..? Hur ar det sjalv?

Hakan: Nah, schysst. Lite busy bara sa att saga. Har en del i filofaxen.

Lena: Hur ser en typisk dag ut har i dammen?

Hakan: Far se.. Jo, forst vaknar jag dar borta i vassen. Sover alltid dar. Mysigt, och jag gillar gront. Sen simmar jag runt fullkomligt planlost en stund. Det ar bra mot stressen.

Lena: Stressen?

Hakan: Tsssch!! Jag ar inte fardig! Nar jag simmat klart ligger jag blick stilla pa stenen har va. Tanker pa mat. Slappar lite. Blir mest typ det, liksom. Man klagar inte, va.

Lena: Har du familj har i dammen?

Hakan: Ha ha ha! Fraga om jag har manga tjejer istallet! Gor det!

Lena: Har du manga tjejer, eller?

Hakan: Sager nada. Zipp. Zero. Turtles never tell.

Lena: Till sist, vad onskar du dig mest av allt just nu?

Hakan: Lostander. Maste pysa. Tja! 



Kommentarer
Postat av: Lina

Hahhahahahhahhaa alltså jag finner inga ord???! Felvaggad som liten eller? Saknar er!!!!! Hhahahaa you made my day!

2011-09-22 @ 15:35:40
Postat av: Monica o Calle



Alltså!!! Hur kan man ha sån oändlig fantasi??? Eller är det kanske er verklighet numer?? Dåligt med umgänge eller??

Hur som haver : HÅKAN FOR PRESIDENT!!

2011-09-22 @ 20:06:25
Postat av: Lina

Håller med föregående talare :)

2011-09-22 @ 20:25:05
Postat av: Maria Rapo

Men!! Vad!?! Undrar eg hur det står till!?! Åh, vad rolig du är :-). Kramar från Kaffegatan!

2011-09-22 @ 21:44:35
Postat av: Ann

: ) hahaha - din mors o min sköldpadda hette Vavva : ) men den pratade inte : )

2011-09-23 @ 20:03:40
Postat av: malinmaskmongo

Jag visste väl att Håkan var en skön snubbe... En ljusglimt i mörkret. Håkan the turtle, my shanghaian friend :-)

2011-09-26 @ 22:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0