Utflykt med Mulleskolan

Hej svejs, tankte dela med mig av lite bilder fran forra (eller var det tva helger sedan?) helgen i Moganshan. Bilderna far tala lite for sig sjalva. Men en san haringa lite hydda bodde vi i iallafall.
 

Jag tar lite paparazzibilder ibland. Det blir sadar. Lena borde fatta att hon maste bara runt pa en starbucksmugg oftare for att fa till det dar genuina.



Vi bode i en a kallad "skog". De finns sadana utanfor Shanghai. Ibland ar det latt att glomma.
Skogen var komplett med blommor, lysmaskar och allt.



Utanfor hyddan.

Inuti hyddan. Badkar mitt i rummet med utsikt over dalgang och bambu.
 


En knallbla odla. Ibland ar aven naturen dum.



En typisk besokare (komplett med LV vaska, cigg, IPad, trojan uppdragen over magen)
 
Pool med utsikt.
 
 
Jag har jakligt svart att motsta nudlar till frulle, darfor later jag oftast bli att motsta det.
 
 
Lena spanande ut over vidderna. De ser ut som en blandning av svensk blandskog, peruanska bergstreasser och manen Endor i Star Wars.
 
 
Sa har ungefar.
 
 
Sen fanns det en liten pool ocksa. Den sag ut sa har. Vi badade aldrig i den, men det kandes bra att den fanns dar mer ifall-om-att.
 
Trackback
RSS 2.0