Vår mataffär

Vår mataffär liknar på många sätt en svensk mataffär. Här finns visserligen inte ost, prickigkorv eller bryggkaffe men väl juice, ägg och yoghurt.


 

På andra sätt är den inte så lik varken ICA Maxi eller Coop Forum, inte heller skrutt-Ica Cigarren och vid närmare eftertanke inte ens Lidl.





Dagens fotograferande väckte stort intresse hos butikspersonalen. De slet och drog i mig och insisterade på att jag skulle fota specifika föremål. Det visade sig ganska snart att vi hade olika uppfattningar om vad som var värt att föreviga. 


 


Kommentarer
Postat av: Lina

Haha men de kanske e stolta över magnum o cornetto :)

2011-03-16 @ 21:07:56
Postat av: Anonym

Jag tyckte grodorna såg riktigt rääliga ut

2011-03-18 @ 09:09:26
Postat av: Lina

Vafasen nuuuu ser jag att det e djur, trodde d va spritsad choklad!!! haha

2011-03-18 @ 18:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0