Flickorna från Småland....

...tog sitt förnuft till fånga och satte sig på ett plan till Shanghai.


Trots nötallergi, laktosintolerans och avsaknad av kniv och gaffel lyckades de få i sig en del mat. Malins teknik förbättrades successivt och mot slutet av veckan åt hon sig mätt flera gånger.



Drycken mötte däremot inga hinder.




Det där prutandet sa de sig ha svårt för. Men som de ursmålänningar de är fanns det naturligtvis ingen skam kvar i kroppen efter en kvart på copymarket. "10 kuai!? You give me a joking price!"



Det dröjde heller inte länge förrän Malin behärskade de tre obligatoriska kina-poserna:

Saxen, påsen...



och stenen!



Det var fina dagar. Och nätter. M&M, kom snart tillbaka!


Kommentarer
Postat av: malinmaskmongo

Vi kommer tillbaka, var så säker!!! Lyckades även snirka till mig en inbjudan till Holland igår. Vi kanske kan träffas där nästa gång eller? Jag har redan bokat upp nästa påsk för Shanghai i vilket fall. Var kvar då!!! jag ska skapa en fb-grupp och bjuda in er också.

Kanske tänkte mig en avstickare till Borneo eller Malaysia först bara.



Malin Mongo älskar Shanghai. And there It´s official. Ska bara kolla över vilka FB statusar man måste ändra för det ;-)

2012-04-25 @ 12:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0